Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Νι Κάππα- Εξιλαμισμός της Ευρώπης..


Αγαπητοί φίλοι.
Μέρος πρώτον: Σας στέλνω το  "ενημερωτικό" (documentary) φιλμ "INSIDE JOB" (2 μέρη) το οποίο φέρνει στο
φως περισσότερα στοιχεία σχετικά με τον ρόλο τών μεγάλων... "Χρηματοπιστωτικών Οίκων" τής Wall Street 
στην ανάμειξη τής παγκόσμιας οικονομίας και οι οποίοι τα τελευταία χρόνια έχουν καταντήσει να είναι μια... 
"αερο-ακροβατική ομάδα"η οποία όπως όλοι γνωρίζετε έχει φέρει... τα πάνω κάτω μ' αποτέλεσμα κανείς να 
μην ξέρει κανείς τι θα συμβεί αύριο. 
Μέρος δεύτερον:  Είμαι σίγουρος ότι πολλοί απο εσάς έχετε δει στο παρελθόν το επισυναπτόμενο trailer ή 
κάποιο/α άλλο σχετικά με την "επεκτατική" πολιτική τών ισλαμιστών και τις συνέπειές που αυτή συνεπάγεται 
ανά την υφήλιο.
Τα σχόλια είναι περιττά.  Ωστόσο, στόχος τής αποστολής τών δύο (2) αυτών ντοκουμέντων (που ίσως φαίνο-
νται άσχετα μεταξύ των) είναι να δείξει ότι, τόσο η κατάσταση τής διεθνούς οικονομίας (σ' αυτή συμπεριλα-
μβάνεται και η Ελλάδα) όσο και η πληθυσμιακή μετακίνηση με τη μορφή τής μετανάστευσης ή τής λαθρομετα-
νάστευσης στις δυτικές χώρες δεν είναι δύο συμβάντα άσχετα μεταξύ των, αλλά δύο κρίκοι τής αλυσίδας που 
ονομάζεται... "παγκοσμιοποίηση".
Βέβαια το "καμπανάκι" για τον επερχόμενο κίνδυνο από χρόνια τώρα το χτύπησαν και το χτυπούν κάποιες...
Κασσάνδρες, όμως, για τους περισσότερους οι ανησυχίες αυτές δεν ήταν τίποτ' άλλο παρά ανυπόστατες "συ-
νομωσιολογίες μερικών... "σαλταρισμένων" με έντονο το σύνδρομο τής... φαντασιοπληξίας. 
Όμως, με την πάροδο τού χρόνου και με τις καθημερινές... "εξελίξεις" βλέπουμε ότι, οι... "προφητείες" αυτές κά-
θε άλλο παρά μυθεύματα είναι.  Γι' αυτό θα πρέπει, πριν είναι πολύ αργά, ο καθένας να αναλογιστεί τις ευθύνες 
του και να πράξει το καθήκον του. Η αντίληψη ότι: Δεν βαριέσαι, αυτά πάντα συνέβαιναν, συμβαίνουν και θα 
συμβαίνουν είναι καταστρεπτική που δηλώνει όχι μόνο άγνοια, αλλά και εν πολλοίς δόλο.
Φιλικώτατα.
Νι Κάππα (Τορόντο).

Ευχαριστώ τους φίλους μου Τ. Χ. (London, UK) και Τ. Κ. (Toronto) για την ενημέρωση αυτή.

http://www.greektube.org/content/view/143475/2/

It has already started here as well. In England there are whole towns
which have been taken over. These are not just Moslems.
This is militant Islam with a very definite political agenda for
the Islamization of Europe and with their record birth rate
they are very close to achieving it.
Muslims in Paris
*It is extremely important that you watch this!  Please then send it on.*
          This is a shocking clip from CBN News in Paris .Click this link: 



Π Ρ Ω Τ Α  Η Ρ Θ Α Ν . . .

Martin Niemoeller
(1892 - 1984)

Στη Γερμανία οι ναζιστές πρώτα ήρθαν για τους κομμουνιστές 
μα εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Μετά ήρθαν για τους Εβραίους 
μα εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Μετά ήρθαν για τους συνδικαλιστές 
μα εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.
Μετά ήρθαν για τους καθολικούς, 
μα εγώ δεν μίλησα γιατί ήμουν προτεστάντης
Μετά ήρθαν για μένα, 
αλλά τότε δεν είχε μείνει πια κανείς, να μιλήσει για κανέναν..."
A Cry For... Love

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου